Ons "Tropische Avontuur" op de Dominicaanse Republiek.

Vandaag is mijn laatste werkdagen dan kan ik eindelijk met de voorbereidingen beginnen van koffer pakken en aanverwante zaken. Zondag 11 mei gaat de reis dan beginnen en vertrekken Jeannette en ik om 11.00 uur vanaf schiphol richting Cabarete op de Dominicaanse Republiek. Voor mij is dit best wel spannend omdat dit de eerste keer is dat ik c.a. negen uur in een vliegtuig ga zitten. We vliegen wel Comfort Class dus de beentjes kunnen we in ieder geval strekken en de verzorging zal ook wel goed zijn. Ik laat me gewoon verrassen.

Reacties

Reacties

Martijn

Ik weet zeker dat je een te gekke tijd tegemoet gaat mam! Alleen maar lekker weer, lekker eten, mooie omgeving .. weet je zeker dat je niet wil ruilen met mij?? haha ;)

Dikke kus!!

Luc

Was blij toen je gisteravond belde en zei dat jullie heel waren aangekomen. Zat toch op dat telefoontje te wachten. En nu maar genieten. Zon, zee, strand en ga vooral (veilig) de D.R. verkennen. Dat zullen wat verhalen worden. Ben me nu al aan het voorbereiden.
Schat, nogmaals, geniet, want je moet er een jaar mee doen. Mis je nu al. Heb zelf de vaatwasmachine leeggeruimd. Hou van je en dikke kus. Groeten aan mijn vriendinnetje Jeanette

Je Luc'je

Marjolein

Hi mamsie,

We missen je! Ik hoop dat jullie het heerlijk hebben! Wat zullen jullie veel meemaken daar! Enne, wat mij betreft hoef je er niet een jaar op te teren hoor, we gaan gewoon een x met Novalee een weekje strand pakken!
xxxxx

Zara* en Novalee

Lieve oma,

Een kusje van ons!

Paul en Nettie

Nou zo te zien heben jullie flink de bloemetjes buiten gezet, afijn als jullie maar hebben genoten.
Heel mooi daar .
dikke kus
Paul en Nettie

Angelina

ja jullie hebben het egt naar jullie zin gehad eh ?

nou ik ben zelf dominicaans en vind mij land egt prachtig. zelf ga ik over twee weken daar naar toe on flink de bloemetetjes buiten te zetten jajajaaa lol!!

nou ik hoop dat jullie weer snel terug gaan.. doei doei!

Angelina

sorry jajaj ik bedoel bloemetjes jajaj lol!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!