Charley krijgt een nieuw huis.

Woensdag 21 mei 2008,

Omdat ik me vandaag echt niet lekker voel, gaat Jeannette alleen naar Ocean Village om Giulia weg te brengen.Onderweg houden zij een stop omeen grotere kom voor Charley, de goudvis te kopen. Nu hoeft hij niet meer op en neer te zwemmen, maar kan zich ook heen en weer bewegen. Op de terugweg neemt Jeannette gelijk de boodschappen mee. Ik blijf thuis en lig in de schaduw op mijn bedje. We houden het vandaag maar rustig en spelen ons spelletje Yatzee. De eetlust ontbreekt me en ik voel me een beetje schuldig naar Jeannette toe, want het is toch ook haar vakantie. i.p.v. heerlijk uit eten te gaan moet ze nu zelf haar maaltijd maken. Gelukkig maakt ze er geen punt van en we gaan bijtijds naar bed.

Op naar de volgend dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!